• darkblurbg

Aandacht voor jouw als zwangere

Voor ons team staat het welzijn van jou en je ongeboren kindje altijd voorop. We doen er alles aan je te laten genieten van de echo en je een veilig gevoel te geven. De echoscopiste neemt graag de tijd voor je, de echoruimte is rustig ingericht om een ontspannen sfeer te creëren. Ook onze praktijkassistentes staan graag voor je klaar.

Is er iets aan de hand? Vertel ons waar je mee zit

Het kan gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent, ondanks onze goede intenties. Zit je met vragen of twijfels? Bent je ergens ontevreden over? Vertel het ons dan, het liefst zo snel mogelijk. Ook als je er al een tijdje mee zit, horen we het graag van je. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen. Neem in dat geval contact op met Joan Jorink , de manager van ons centrum via telefoonnummer 0251-2231760. Een mail sturen kan natuurlijk ook. We maken na ontvangst van jouw vraag, twijfel of klacht graag een aparte afspraak met je, zodat we ongestoord kunnen praten en een oplossing kunnen vinden.

Bemiddeling door de klachtenfunctionaris

Ben je niet tevreden over het resultaat van het gesprek met de centrummanager? Of vind je het lastig je klacht door te geven? Dan kan je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze bekijkt samen met jou welke opties er zijn om je klacht goed te behandelen. De klachtenfunctionaris bemiddelt indien nodig ook als je een klacht over een medewerker hebt. De hulp van een klachtenfunctionaris is gratis. Wil je een klacht indienen bij een onafhankelijk persoon? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van de STBN via klachtenfunctionaris@stbn.nl.

De geschillencommissie bekijkt je klacht

Heeft de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet het gewenste resultaat? Dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg. Deze commissie neemt ook schadeclaims in behandeling. Meer informatie over deze commissie, eventuele kosten en de klachtenregeling vind je op de website van STBN.

Privacy

Je kunt er op rekenen dat wij je klacht serieus nemen en strikt vertrouwelijk omgaan met je gegevens. Het kan voor het onderzoeken van de klacht noodzakelijk zijn dat de centrummanager en/of de klachtenfunctionaris je medische gegevens inziet. In dat geval vragen wij je toestemming. De centrummanager en klachtenfunctionaris hebben dezelfde geheimhoudingsplicht als je zorgaanbieders. Wij registreren iedere klacht. De gegevens verwerken we anoniem in overzichten voor het management en de Bestuurder. Je klacht vormt daarmee een belangrijk hulpmiddel ter verbetering van de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening.